Dix Heures Du Matin

Godmorgon vaknade för ungefär en halvtimma, av att min pappa kom in och sa att jag hade försovit mig till skolan. Jag skuttade upp direkt. Känner att jag är väldigt trött för tillfället vet dock inte varför. Kanske för att det är så mörk ute? Skulle ialla fall minst kunna sova två timmar till. Min syster och min pappa hade även fixat frukost till mig, underbara är dom! Idag är schemat fullbokat eller hur man nu säger? nevermind.  GÖTEBORGPLUGGPLUGGPLUGGOCHPLUGG sen avslutar jag kvällen med YOGA. Ibland måste jag säga att jag verkligen ångrar att jag har valt naturvetenskap, när man har stora projekt och andra läxor. just nu ska vi redogöra för ekonomiska, ekologiska och samhälleliga konsekvenser av omvandling från olika energikällor till elenergi. Det låter kul va? nej. Men det bästa med naturvetenskapliga llinjen är att när man har lämnat in sitt arbete, så känner man sig otroligt grym (like a boss) och att naturvetenskap inte är så "svårt och jobbigt".. tills man får ett nytt projekt efter kanske några timmar av lycka och happiness.
Ne nu ska jag ta en varm dusch, sedan gå ut i kalla vädret och ta tåget till Göteborg.
Prendre soin de vous
Alina
Dagens Frukost


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin



RSS 2.0