Disney on Ice

God Jul och Gott nytt år bloggen. Det var otroligt länge sen. Nu tar vi nya steg framåt och börjar om på nytt. Jag är inte hundra procent säker på att jag vill ha kvar  JUST den här bloggen, kanske börjar jag blogga på en annan portal, men det får vi se... Jag lovar att från och med nu ska jag förbättra mig med bloggande och mitt liv. ( Så tänker Alina varje dag).
 

Idag har jag jobbat, mått super illa (fast ändå proppat i mig mat) och varit lat... Morgonen va dock väldigt seg, folket kom aldrig till cafet och det va inte min morgon helt enkelt.KAOS, va det i mitt huvud.  Senare fick man dock finbesök på Cafet, så lite ljus spreds. Nu ska jag äta god mat med fader min. Kram
 
Bilder från i fredag när jag och min syster var på Disney on Ice, otroligt fint och duktiga var de!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin



RSS 2.0